tirsdag 12. januar 2010

Tirsdag 12 Januar

Hjelpes meg.... siden sist har der skjedd mer enn me trodde gjekk an.


At någe så enkelt så å kjøba gadn te ei stakkars spødakåna sko ver så inn i granskauen vanskeligt hadde eg ikkje trodd MEN: me har jo som kjent ein matr.forv. å ka e ein matr.forvaltar sin jobb : JO Å KJØBA MATERIALAR e det så vanskeligt å forstå.


Det heila begynte med at formaen i kuldå fekk ein bekymra melding fra sekrete om at han frøys på øyrene. Nå har jo ikkje sekrete de minste øyrene i byen så formaen syns sjølsagt synd på an men reglar e reglar der e eg harde så eg bestemte at caps va det korrekta antrekket, men som den rause formaen eg e så blei det bestemt ( av meg ) at spødakåna sko engasjerast te og spøda vinterhuer te medlemmene. Log.ansv. kjenne ei dugane spødakåna så han ordna den sagen og det va då formaen begynte å delegera oppgaver altså : Matr.forv. ordne gadn Log.ansv. bringe gadne te spødakånå. Kan det bli enklare ??? !!!!! Nei meine nok du men sånn har ikkje med det. Det endte opp i ei heftige meiningsutveksling pr.e-post, eller svagstraumspost så det hette på sentras, sånn at formaen myste heilt øvesikten te slutt.
Det heila ente med at formaen skar igjønå og entra ein garnbutikk og kom ud med 15 !!!!! nyster med gadn i korrekt farge. Eg kan lova dokker at eg kan det mesta om ka gadn så e dugane og at det ska vera av same batch nommer osv.osv. jeeezes alt eg må gjør.....


Så nå e jaffal spødakånå i sving å sikre kilder vil ha det te at bare hu får jobba nok nattevakter så bler hu ferige FØR det bler vår.





Viktig melding te Lillian : Om du lese dette IKKJE heft mor di, me fryse på øyrene !!!!!!





Så te dagens samling:


Sekrete melde om at han va oggen i reiå , eller råden i kroppen om du vil så han holdt seg heima.


Det blei observert at någen medlemmer oppholdt seg i hallens foaje FØR adle va samla , ja de hadde sågar forlatt P-Plassen ( den så Leffien ikkje har brøyta ) FØR formaen arriverte. Det e behørligt notert ner og vil bli tatt opp i ein aen anledning.


Me blei ønska velkommen av hu litla sviskå så serverte oss kaffi i badstuå med bind før auene og me inntog badstuå te korrekt tid.


Det e ikkje mye me lure på men ein ting e det : Ka tid blei det lov å ha baybiar med seg i badstuå ???? akkurat så ikkje me gjekk der for å få oss ei freastond. Nå ordna det seg heldigvis sjøl for sånne små ongar har sarte øyrer og i vår badstua så bler der sagt ord så de ikkje ska lera før ITTE de e konfirmerte å vel så det.


Kveldens hovedtema va våre nye lansmenn og eg tror han Carl Ivar , eller Myrvollen for den sags skyld, hadde vært stolte av og såde i badstuå i kveld eg seie ikkje mer.......





Verre e det med favorittlandslaget te formaen, Togo, der i gården e det landesorg itte ein ussel handling fra någen andre negrar så sikkert va avne på det fantastiska laget.
Det va nå forbaska at det ikkje hjalp någe med adle ritualane så heksadoktoren gjorde før de reiste.
Eg e nå mer bekymra for at de har skifta drakt, an va nå pigede dyre nok den eg har, men e du fan så e du fan.



I kveld tror eg Pastoren blei litt skoffa, han inntog dusjen på siå av log.ansv., eg tror han satse på at han ska få han med i "menigheten" sin ( den så der e mange smågutar så går i ) men der viste log.ansv. han ryggen og marsjerte ut i protest, å det blei ikkje bedre av at guttane stemde i med sangen "blott en dag ", Pastoren tog te palings rett i badstuå !!

Status for kvelden:
Fravær : Sekrete bot kr. 50,-

Neste samling Tirsdag 19. Januar, vel møtt !


PS ! Kortå suge !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar